fbpx

Dla lektorów języków obcych:

Podnieś zarobki o 50% bez utraty klientów. 

Pracuj w dogodnych dla siebie godzinach. 

Z ciekawymi, zaangażowanymi kursantami.

 

Dołącz do grupy, w której nauczysz się, jak kształtować biznes lektorski,
by był dla Ciebie stabilnym źródłem dochodu i przynosił prawdziwą satysfakcję z pracy.

Oto Twoja rzeczywistość: Zbyt niskie stawki. Klienci odwołujący zajęcia. Mnóstwo czasu poświęconego na przygotowanie materiałów. Ciągły niepokój związany z zapełnieniem kalendarza i brakiem pracy w wakacje.

bariera językowa

Jednocześnie uwielbiasz uczyć, nie chcesz porzucać zawodu. Gdyby praca była bardziej stabilna i dawała Ci lepsze pieniądze, byłabyś w siódmym niebie.

teacher (1)

Znam to bardzo dobrze. Zaczynałam jak każdy lektor — od dorabiania sobie jako studentka. Potem, na własnej działalności, startowałam od stawki 50 zł/h, w dodatku z dojazdem do klienta.

Od dwóch lat moje stawki przekraczają 200 zł/h, pracuję w godzinach 8-17. Weekendy mam wolne. Regularnie otrzymuję zapytania od nowych klientów, prowadzę też grupy w firmach — z moim autorskim kursem.

 

Pokażę Ci, co musiało się stać, żeby osiągnięcie tego poziomu było możliwe.

mgotDSC_5811 s

Na czym polega sekret?

Ten program to 10 lat mojego doświadczenia w prostej ścieżce. Krok po kroku przeprowadzę Cię po drodze, wokół której ja meandrowałam. Ty pójdziesz na skróty 😉

Cała tajemnica tkwi w: 

  • Stworzeniu swojej indywidualnej marki i niszy — każdy ma coś, czym może się wyróżnić!
  • Wybraniu idealnego klienta i dobrym poznaniu jego potrzeb.
  • Ujęciu swoich umiejętności w ofercie, która tym potrzebom odpowiada.
  • Mówieniu o jej zaletach oraz nazywaniu bolączek Twojego klienta. 
  • Wybraniu najlepszych dla Ciebie kanałów komunikacji z klientem i regularnym pojawianiu się tam (nie oznacza to wyskakiwania z lodówki!).
  • Ustaleniu zasad współpracy, które zapewnią stabilne ramy Twojemu biznesowi.
  • Zaprowadzeniu porządku w finansach — zarówno na papierze, jak i w obszarze przekonań.

Dlaczego warto podjąć ten wysiłek?

Być może obawiasz się, że tworzenie swojej marki lektorskiej to żmudny i czasochłonny proces, że tak naprawdę będziesz pracować jeszcze więcej. Pół dnia spędzając na nagrywaniu rolek na Instagrama, którego nie cierpisz.

Owszem, można iść taką ścieżką. Ale nie trzeba 🙂

 

  • Jak do tej pory nie zmontowałam żadnej rolki, a co semestr mój grafik zapełnia się klientami biznesowymi. 
  • Dzięki wysokiej stawce mogę prowadzić mniej niż 20 godzin zajęć w tygodniu.

 

  • Pracuję ze zmotywowanymi, interesującymi klientami.
  • Każde spotkanie to też przyjemność dla mnie, ponieważ klienci wnoszą ciekawe informacje ze swojego świata.
  • Ich zadowolenie z kursu skutkuje dalszymi poleceniami. 

 

  • Sama decyduję, w jakich godzinach pracuję, jakie tematy i materiały wybieram.
  • Tworzę autorskie programy i kursy, co daje mi dużą przestrzeń do rozwoju.

 

  • Dzięki stabilnym warunkom współpracy nie jestem zaskakiwana nagłymi rezygnacjami. 
  • Mój budżet nie jest zależny od jednego dużego klienta.

Po jakim czasie zobaczysz pierwsze efekty?

Od tempa Twojej pracy zależy, ile czasu zajmie Ci obejrzenie materiału i wykonanie zadań. Pierwsze efekty (czyli wyższe stawki i nowych klientów) możesz uzyskać już po pierwszym miesiącu.

Pełne „rozhulanie” marki lektorskiej zajmie Ci od 3 do 6 miesięcy — zakładając, że jednocześnie prowadzisz swoją działalność. Jeśli dopiero startujesz i masz dużo wolnego czasu, możesz to zrobić szybciej.

Dla kogo jest ten program?

Odnajdziesz się w programie, jeśli:

  • jesteś chętn_ do nabywania nowych umiejętności, proaktywny, chcesz mieć wpływ na to, co dzieje się z Twoim życiem zawodowym.

Nie będziesz zadowolon_ z programu, jeśli:

  • nie chcesz włożyć nawet minimalnego wysiłku w marketing i promowanie swoich usług. (Podkreślam — pokazuję zarówno ścieżki bardziej zaawansowane, jak i minimalistyczne, które nie wymagają „wyskakiwania z lodówki”. Nie jest to sprzedaż, jaka kojarzy Ci się z pracownikami call center i akwizytorami. Ona się dzieje jakby mimochodem, przy okazji innych Twoich działań.)
  • Chcesz tylko i wyłącznie uczyć, nie poświęcając czasu na część administracyjno-promocyjną biznesu.
  • Wolisz zarabiać (dużo) mniej i (dużo) więcej uczyć, ale nie podejmować dodatkowych działań.

Czego nauczysz się w programie?

Oto nasz plan podróży:

  1. Znajdziesz swoją niszę:
    1. Żebyś mogła wyceniać swoją pracę jak ekspert, musisz się nim poczuć.
    2. Pokażę Ci, jak ująć Twoje umiejętności, doświadczenie i… osobowość (!), żeby powstał z tego unikalny produkt.
  2. Określisz klienta idealnego i stworzysz unikatową ofertę
    1. Określisz, kto Twoim klientem jest, a z kim na pewno nie chcesz pracować.
    2. Ustalisz, jakie są potrzeby tych osób i jak się z nimi komunikować, żeby chciały z Tobą pracować.
    3. Zbudujesz ofertę, którą będą szarpać jak Reksio szynkę 😉
  3. Doprecyzujesz ramy swojej marki — bo każdy przedsiębiorca ma swoją markę.
    1. Jeśli do tej pory nie kreowałeś jej w świadomy sposób, dowiesz się, jak zrobić to minimalnym nakładem pracy.
    2. Bo marka to nie logo i wypasiona strona internetowa. Marka to powód, dla którego klient idealny chce z Tobą pracować. Marka to przekaz, który ułatwi Ci sprzedaż Twojej oferty.
  4. Ustalisz ceny i budżet:
    1. Jaka cena to cena za wysoka?
    2. Jak komunikować klientom wyższe stawki?
    3. Co mówić, żeby cena ich nie odstraszała?
    4. Jak zaplanować swój budżet roczny, żeby stać Cię było i na wakacyjny wyjazd, i na urlop chorobowy?
    5. Jak zmienić swoje podejście do zarabiania, żeby łatwiej przychodziło ci podnoszenie stawek?
  5. Ustalisz zasady współpracy:
    1. Ile spotkań w miesiącu może zostać przełożonych? Z jakim wyprzedzeniem? Na kiedy?
    2. Jak rozmawiać z klientami, żeby chcieli się tych zasad trzymać?
    3. Co robić w sytuacji konfliktowej?
  6. Nauczysz się sprzedawać swoją ofertę:
    1. Przeprowadzę  Cię przez najprostszą możliwą ścieżkę sprzedaży.
    2. Pokażę, co robić, żeby klienci sami do Ciebie przychodzili.
    3. Nauczę metod, które a) niewiele mają wspólnego ze stereotypową, nachalną sprzedażą, b) działają długofalowo.
    4. Nauczę Ci pisać posty, które trafiają bezpośrednio w potrzeby klientów, są częścią większej strategii, dzięki czemu lepiej sprzedają Twoje usługi.
    5. Pomogę opanować demony w mózgu, które uniemożliwiają Ci wyjście z ofertą do ludzi.
  7. Usprawnisz swoją pracę:
    1. Pokażę Ci, jak poświęcać jak najmniej czasu na przygotowanie spotkań i marketing.
    2. Podzielę się checklistami, które zdejmą Ci z głowy pamiętanie o wszystkim.
    3. Podpowiem, co dodać do swojego warsztatu lektorskiego, żeby klienci nie mogli się doczekać spotkań z Tobą.
  8. BONUS: czego NIE robić?
    1. Podzielę się z Tobą swoim doświadczeniem, w co warto inwestować kasę, a co można sobie odpuścić. W związku z moim ADHD przetestowałam całkiem sporo takich ścieżek 🙂

Jakie elementy znajdziesz w programie?

Przygotowałam dla Ciebie:

  • kurs video, który przeprowadzi Cię krok po kroku ścieżką do wyższych zarobków. Siedem modułów, kilkadziesiąt krótkich (5-10 minut) filmów. Jedno zagadnienie, jedno nagranie. Zgodnie z trendem microlearning. Nie musisz kroić tego słonia na kawałki, już to dla Ciebie zrobiłam 🙂
  • dwa razy w miesiącu sesja pytań i odpowiedzi na żywo + nagranie dostępne na platformie;
  • możliwość zadawania pytań na platformie kursowej;
  • społeczność innych lektorów, z którymi możesz wymienić się doświadczeniami, zobaczyć, „jak mają inni”;
  • bonusy: 
    • arkusz liczenia budżetu prywatnego i firmowego,
    • szablony regulaminu współpracy z klientem i oświadczenia RODO,
    • szablony wiadomości do potencjalnych klientów,
    • lista aplikacji i programów, które usprawnią Twoją pracę,
    • checklisty do monitorowania najważniejszych procesów w firmie.

Ewa Kucharska

Ewa Kucharska:

Ola ze swoją ofertą pojawiła się w bardzo dobrym dla mnie momencie. Wiedziałam mniej więcej, w jakim kierunku zmierzam — uczenie tylko dorosłych kursantów umiejętności komunikacyjnych, za satysfakcjonujące mnie stawki. Wiedziałam też, że najlepszym pomysłem będzie zacząć publikować w mediach społecznościowych, ale zdecydowanie potrzebowałam pomocy przy wprowadzeniu tego w czyn.

W trakcie kursu „Prosperujący lektor – sprzedawaj na LinkedIn” dostałam wskazówki na temat tego, jak krok po kroku poprowadzić konto na LinkedIn, żeby dotrzeć do mojego idealnego klienta, wsparcie techniczne (bo ja takiego potrzebuję), i informacje, jakiego rodzaju posty pisać i w jaki sposób. Co dwa tygodnie są spotkania Live — na których można zadać jakiekolwiek pytania na temat przerabianego kursu albo oferty, nad którą się pracuje. To jest ogromny plus, bo wiadomo, że w praktyce zawsze pojawiają się jakieś wątpliwości — a na live można je wyjaśnić.

Ola dzieli się wiedzą i doświadczeniem w przystępny sposób. Kolejna rzecz, która jest bardzo dużym plusem to fakt, że Ola też jest lektorem, zna specyfikę pracy i wie, z jakimi problemami borykamy się jako lektorzy — cały kurs jest zrobiony z myślą o lektorach, co na rynku w zasadzie w tej chwili nie istnieje. Podsumowując: kurs jest bardzo praktyczny. Oszczędzi mi dużo czasu i energii, bo wiem już co i w jaki sposób robić. Dobrze zainwestowane pieniądze.

Dlaczego warto ze mną pracować?

  • Prowadzę swoją działalność od 2014 roku.
  • Przez ten czas zebrałam dużo doświadczenia:
    • prowadziłam zajęcia z kilku języków obcych, z języka ogólnego i biznesowego
    • zatrudniałam lektorów, organizując kursy in-company
    • pracuję z ludźmi biznesu i kadrą zarządzającą
    • miałam swoje biuro i uczyłam 100% offline, od pandemii pracuję 100% online
    • testowałam różne formy sprzedaży, począwszy od newslettera, przez social media, a nawet mass mailing
    • stworzyłam i wdrożyłam kilka autorskich programów kursów grupowych i indywidualnych, napisałam e-booka i kilka kursów online
    • przeszłam całkowity rebranding i zmianę grupy docelowej, stworzyłam swoją unikatową niszę
    • regularnie słyszę od klientów, że jeszcze nie mieli takich zajęć jak ze mną
  • Skończyłam szkołę coachingu, dzięki czemu wyczulił się mój radar na potrzeby klienta. Wiem też, jak skutecznie wspierać innych w rozwoju.
  • Lubię dzielić się wiedzą. Wiem, jak w logiczny sposób przeprowadzić klienta przez ścieżkę do celu.
  • Moje top 5 talentów Gallupa to:
    • Strategic/Strateg — wymyślę dla Ciebie prostą i skuteczną strategię działania
    • Ideation/Odkrywczość — jeśli nie będziesz mieć pomysłu na produkt czy ofertę, wesprę Cię w tym moją kreatywnością
    • Individualization/Indywidualizacja — pomogę Ci uwypuklić Twoje unikatowe cechy
    • Input/Zbieranie — z radością podzielę się każdym kąskiem wiedzy, który może Ci się przydać w stworzeniu dochodowego biznesu
    • Adaptability/Elastyczność — dostosuję zaproponowane rozwiązania do Twojej indywidualnej sytuacji

Miesięczny dostęp do programu

  1. Ścieżka krok po kroku do stabilnego biznesu lektorskiego (video)
  2. Spotkania na żywo dwa razy w miesiącu (online + nagranie)
  3. Dostęp do zamkniętej grupy
  4. Pracujesz w swoim tempie
  5. Dostęp do programu wykupujesz na zasadzie subskrypcji.
  6. Po pierwszej wpłacie Twoja karta będzie obciążana co miesiąc.
  7. Możesz zrezygnować w dowolnym momencie.
  8. Twoja cena nigdy się nie zwiększy.

 

69 zł brutto miesięcznie

WAŻNA INFORMACJA: Kurs jest w trakcie tworzenia i kolejne moduły dodawane są co dwa tygodnie. Ze względu na to obowiązuje niższa cena.

Od stycznia 2025 cena kursu wzrośnie dwukrotnie. Jeśli dołączysz teraz, cena subskrypcji nie wzrośnie dla Ciebie po zmianie stawki.

Dołącz już teraz i rozpocznij pracę nad swoim biznesem lektorskim!

FAQ, czyli często zadawane pytania

Wszystkie sesje będą nagrywane i dostępne na platformie szkoleniowej.

Tak, wystawiam, jednak nie jestem VAT-owcem - tak więc moje netto to brutto.

O mnie

Aleksandra Janowska

Nazywam się Aleksandra Janowska.

Jestem lektorką, soloprenerką, coachką, żeglarką, tancerką, kobietą. Od 2014 roku prowadzę swoją działalność lektorską.

Doświadczyłam wszystkich możliwych jej odcieni — pracy w szkołach językowych, zajęć Business English, zatrudniania lektorów, gwałtownej redukcji w efekcie pandemii i odbicia się po przejściu na nauczanie online, pisania i sprzedaży produktów online, tworzenia mocnej marki osobistej.

Chciałabym, żeby lektorzy w Polsce mogli utrzymywać się ze swoich działań, wspierając jakość edukacji i nie odchodzili do korporacji w poszukiwaniu godnego zarobku.

Co klientki mówią o współpracy ze mną?

Angelika Chimkowska, Social Selling Strategist, chimkowska.com:

Jaki jest efekt nauki w Gentle Way Academy? Odważyłam się mówić po angielsku z tym zasobem słów, który mam. Obniżyłam swój poziom perfekcjonizmu, co przyniosło mi ulgę. Staram się mówić tak, żeby skomunikować się z odbiorcą, zamiast na siłę tłumaczyć skomplikowane polskie zdania. Gdy myślę o poprowadzeniu szkolenia po angielsku, nie paraliżuje mnie już stres. Jestem raczej ciekawa, jak mi pójdzie. Absolutnie nie mam wątpliwości co do tego, czy dam sobie radę.

Podoba mi się to, że w zajęciach z Olą powtarzają się pewne stałe elementy. Są to przede wszystkim narzędzia do nauki (na przykład aplikacja do słówek) oraz usystematyzowana struktura lekcji. Czuję się bezpiecznie w tak stworzonych ramach. Z drugiej strony, jeśli nagle potrzebuję zmiany kierunku, bo pojawiła się nowa potrzeba, mogę liczyć na elastyczność i szybkie dostosowanie materiałów do nowej sytuacji.

Magdalena Banaszczyk, AML Senior Specialist, trenerka, coach:

Ogromną zaletą zajęć z Olą  jest atmosfera. Każde zajęcia to tak naprawdę swobodna, niezobowiązująca pogawędka ze znajomymi, tyle że po angielsku. Mam poczucie, że każde spotkanie jest jakby skrojone na moją miarę, dopasowane maksymalnie do moich potrzeb — a przecież to zajęcia grupowe. 

Po kilku zajęciach widać pierwsze efekty, zaczęłam używać bogatszego słownictwa. Szybciej zapamiętuję słówka dzięki śmiesznym zapadającym w pamięć skojarzeniom. Zaczęłam też z odwagą proponować sesje coachingowe w języku angielskim. 
Jeśli poszukujesz osób pozytywnie zakręconych, które w swobodnej atmosferze sprawią, że zaczniesz w końcu używać angielskiego lub szukasz pomocy kogoś, kto pomoże naoliwić twoje trochę zardzewiałe konstrukcje gramatyczne, świetnie trafiłaś. Ola i jej zespół pomogą ci rozgadać Ci się na dobre, podrzucą w czasie zajęć słowa i konstrukcje, które mogą być Ci potrzebne w sytuacjach biznesowych, coachingowych czy po prostu w życiu codziennym. 

Anna Dąbrowska, Szef Zespołu Rekrutacji, Rozwoju i Analiz HR:

To, co szczególnie cenię w zajęciach Oli, to świetne przygotowanie, wielkie zaangażowanie w zajęcia i prawdziwą pasję uczenia- to taki typ nauczyciela, przy którym łatwo znaleźć motywację do nauki, nie tylko w czasie zajęć, ale także między nimi. Ola wykorzystuje różnorodne metody uczenia, świetnie dopasowuje zajęcia do potrzeb uczestników.

To, co cenię szczególnie, to poczucie humoru, przyjazność i tworzenie bezpiecznej atmosfery do nauki i przekraczania swoich ograniczeń w używaniu języka angielskiego. Zajęcia mają bardzo praktyczny wymiar, który pomógł mi wzmocnić moje poczucie pewności siebie w używaniu języka.

A jeśli masz jeszcze jakieś pytania…